PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV

  • 1. Data: 2002-05-13 07:42:47
    Temat: CV
    Od: "maik" <m...@i...pl>

    Witam,

    Mam do grupowiczów małą prośbę.

    Chodzi mi mianowice o następującą sprawę.
    Po zakończeniu szkoły średniej, zacząłem
    pracę i studia zaoczne na kierunku A.
    Po 1,5 roku nauki zrezygnowałem z kierunku A
    i wybrałem się na kierunke B (również zaoczne).
    Niestety miałem pecha i powinęła mi się noga na
    egzaminach, i naukę skończyłem po I semestrze.
    I tu mam pytanie: czy w CV umieszczaś
    wogóle informację o studiach, czy ominąć to.
    Jeżeli umieszczaś to w jaki sposób?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdrawiam wszystkich
    maik

  • 2. Data: 2002-05-13 08:14:24
    Temat: Re: CV
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > egzaminach, i naukę skończyłem po I semestrze.
    > I tu mam pytanie: czy w CV umieszczaś
    > wogóle informację o studiach, czy ominąć to.

    Zdecydowanie pominąć - to moje osobiste zdanie.
    To ewidentny brak umiejetności i wytrwałości, a na pierwszym roku obu
    kierunkow to sie za wiele nie nauczyles - zwłaszcza na zaocznych i do tego
    nie zaliczonych.
    Już lepiej wymyśl sobie jakąś firmę i czym się w niej mogłeś zajmować -
    najlepiej na bazie kogos znajomego, kto Ci może opowiedzieć co tam się
    robi - ale broń Boże nie aplikuj na podobne stanowisko :)

    Wszystkich oburzonych moja poradą przepraszam

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-05-13 22:12:30
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Już lepiej wymyśl sobie jakąś firmę i czym się w niej mogłeś zajmować -
    > najlepiej na bazie kogos znajomego, kto Ci może opowiedzieć co tam się
    > robi - ale broń Boże nie aplikuj na podobne stanowisko :)

    Ciekaw jestem jak to udokumentuje, świadectwo pracy itp.
    W ostateczności można sobie wymyślić pobyt za granicą, tylko że w tym
    przypadku należałoby znać język.

    Adam

  • 4. Data: 2002-05-14 05:25:33
    Od: "maik" <m...@i...pl>

    Użytkownik Adam <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abpdvq$pd4$...@n...tpi.pl...

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem jak to udokumentuje, świadectwo pracy itp.
    > W ostateczności można sobie wymyślić pobyt za granicą, tylko że w tym

    Ja pracowałem i studiowałem zaocznie. Jeżeli chodzi
    o doświadczenie zawodowe to posiadam. Kwestia
    jest tylko taka, czy umieszczać info w CV o tym,
    że studiowałem.

    Narazie skłaniam się ku wersji, żeby nie umieszczać.

    pozdrawiam
    maik

  • 5. Data: 2002-05-15 07:59:23
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik fotech napisał:
    (...)

    > Zdecydowanie pominąć - to moje osobiste zdanie.
    (...)
    > Wszystkich oburzonych moja poradą przepraszam

    "Doradcy" zalecają pisać prawdę. Swoje studia możesz potraktować jak
    hobby, o tym nie musisz pisać. Gdyby pracodawca informował o wszystkim
    pracownika przed rozpoczęciem pracy, to spowodowałoby to blokadę sądów z
    powodu liczby spraw o zabójstwo w afekcie.

    Dogbert

  • 6. Data: 2002-05-15 19:00:47
    Od: "Boci" <b...@p...onet.pl>

    Według mnie możesz śmiało umieszczać takie informacje. Gdybym był pracodawcą
    to wolałbym pracownika który próbował ale z jakiś powodów mu się nie udało
    niż pracownika który nawet nie wpadł na pomysł żeby zobaczyć jak to jest na
    studiach. No chyba że chodzi o pracę stróża nocnego i pracodawca jest po
    szkole zawodowej. Myślę że możesz nawet śmiało startować na stanowisko na
    którym wymagane jest wyższe wykształcenie - zawsze możesz powiedzieć że się
    wznowisz i dokończysz a brakuje Ci jedynie środków finansowych. I tak
    najważniejsze są: kwalifikacje, przebojowość i dobre chęci .
    Pozdrawiam
    Boci

  • 7. Data: 2002-05-17 07:30:48
    Od: "komputer 9" <u...@k...kalisz.pl>

    To nie jest problem, po prostu powiedz, że zrezygnowałeś. Moim zdaniem
    możesz umieszczać tą informację w pisanych przez siebie dokumentach. Jeżeli
    wolałbyś niewspominać o tym etapie edukacji, więc nie pisz o tym.