PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na prac
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szansa na prac
    Date: Tue, 3 Oct 2006 14:47:28 +0000 (UTC)
    <efb8hv$d3d$1@inews.gazeta.pl> <efb99h$2age$1@news2.ipartners.pl>
    <efb9me$hrr$1@inews.gazeta.pl> <efbanh$2b8s$1@news2.ipartners.pl>
    <efcdvj$alt$1@inews.gazeta.pl> <efcfsf$30jm$1@news2.ipartners.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <efdcqg$ep1$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <eftmfg$gnu$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@j...kofeina.net>
    <eftoaq$hrk$1@news2.ipartners.pl> <s...@j...kofeina.net>
    <eftpk1$is9$1@news2.ipartners.pl>

    Dnia Tue, 3 Oct 2006 15:46:20 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <eftpk1$is9$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Ale też nie będzie miał doświadczeń związanych z uczeniem się programowania
    > poprzez codzienną, kilkugodzinną analizę kodu istniejących programów.

    Spora głupota. Rzeczy, które wyprawiają tacy programiści mogą być
    nieodwracalne.
    Reverse kodu to jedna z gorszych rzeczy, które musiałem robić.
    I może prowadzić do programowania typu kultu cargo.

    > A zatem m.in. nie będzie miał ogólnego wyobrażenia, jaki program zawiera
    > jakie techniki i jak to można wykorzystać - zatem będzie wiele rzeczy musiał
    > odkrywać sam, względnie być skutecznie ich nauczony. Biorąc pod uwagę

    Program to się robi, i do tego używa się wiedzy.
    Bycie programista jednego programu to żadne osiągnięcie.

    > stosunek tego, czego się nauczyłem na uczelni do tego, czego nauczyłem się w
    > domu (z zakresu programowania tylko), to śmiem wątpić, czy na uczelni można
    > się czegokolwiek nauczyć w stopniu większym, niż aby zdobyć zaliczenie.

    Ależ można, wystarczy tylko chcieć.

    > I jakkolwiek ja jestem osobiście na zaocznych, to znam studentów i
    > absolwentów dziennych, którzy w zasadniczej większości tą regułę
    > potwierdzają.

    A ja odwrotnie. Właściwie to tylko słyszałem horror stories, co
    potrafili studenci studiów zaocznych.

    ja czyli jakub
    Revoke.