PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na prac
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szansa na prac
    Date: Wed, 27 Sep 2006 09:06:49 +0200

    Any User wrote:

    > Kto zatrudni? Zatrudnił pewien gość, który tworzył firmę za własne
    > oszczędności. Zatrudnił nas czterech i dzień w dzień zapieprzaliśmy z
    > miasta do jego miasteczka w obie strony po 40km PKS-em. Za 1000 brutto
    > na umowę o dzieło, z czego trzeba sobie było opłacić miesięczny PKS.
    >
    > I ja, jako jedyny, widocznie się wyróżniałem pracowitością i
    > inteligencją, wskutek czego zostałem skutecznie dostrzeżony.

    Albo trzej pozostali znalezli normalna prace...

    > Firma
    > padła, ale gość nie zrezygnował, znalazł w Poznaniu wsparcie finansowe i
    > stworzył nową firmę, gdzie mnie "zaimportował", również na umowę o
    > dzieło, za 1000 (zaraz potem 1200) brutto + opłacone mieszkanie.

    w Poznaniu? - no to niewiele dostales, skoro mowisz, ze miales
    doswiadzczenie i po znajomosci...

    > A potem jakoś się potoczyło. Tyle, że ja nie nastawiałem się nigdy na
    > pracę 8 godzin dziennie.

    A ja sie nastawiam na maksymalnie 8 godzin dziennie pracy, bo praca ma
    mi pomagac realizowac swoje potrzeby poprzez zarobek, a nie ze ja jestem
    wolem roboczym.

    > Pomijając wyjątki, dzień w dzień pracuję nie
    > mniej, niż 14 godzin, wliczając w to pracę, oraz samodokształcanie.

    samodoksztalcanie sie chwali, ale zapieprzenie jak glupi? Zreszta, twoje
    zycie, twoj wybor, ale na litosc boska nie zachwalaj tego innym i nie
    pisz, ze to normalne.

    > Co do tego, że trzeba mieć wykształcenie inżynierskie, całkowicie się
    > nie zgadzam. Owszem, jest to potrzebne w wielu firmach (aczkolwiek
    > niesłusznie i bezsensownie z punktu widzenia czysto technicznego),
    > szczególnie tych, które ponoć lepiej płacą, ale da się spokojnie znaleźć
    > pracę ze średnim.

    Da sie znalezc prace - zreszta podalem przyklad w innym miejscu.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl