PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzacunek do pracy ! › Re: Szacunek do pracy !
    From: "Ruda" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szacunek do pracy !
    Date: Tue, 16 Jul 2002 10:28:07 +0200

    > ale swoja droga ciekawi mnie dlaczego wiekszosc firm nie chce dac szansy
    > osobie ktora duzo umie i nie ma praktyki zawodowej...
    > Czy ze wzgledu na recesje i zalozenie ze i tak znajda "specjaliste"
    > za marna stawke, czy firmy nie chca/boja sie inwestowac w pracownikow?
    >
    > Anka

    I to jest dobre pytanie:-)))... masz rację, że doświadczenie trzeba nabywać
    zarówno w trakcie pracy a najlepiej jeszcze w trakcie nauki (nawet jeśli nie
    otrzymuje się wynagrodzenia)... tu tez się zgadzam. Natomiast często jest
    tak, że ucząc się mało kto pomyśli, że należy już teraz (w czasie nauki)
    zdobywać praktykę... a potem okazuje się, ze jest bardzo ciężko. Inną
    sytuacją, którą znam osobiście jest taka, że młody człowiek w trakcie
    studiów jest gotów przenieść się z dziennych na zaoczne, własnie z powodu
    chęci pracy, zdobycia praktyki i doświadczenia....i....... cóż... i tu
    wracamy do punktu wyjścia.... ponieważ brak doświadczenia, ma ze
    znalezieniem pracy duże trudności.....