PracaGrupypl.praca.dyskusjeSymfonia program.... › Re: Symfonia program....
    From: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Symfonia program....
    Date: Wed, 24 Apr 2002 09:58:47 +0200

    Mariusz Jankowicz wrote:

    > "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl> wrote in message

    > konfiguracji -
    > pisze o

    > MicroKernel nie MiniKernel (chyba, ze sie cos zmienilo, ale nie sadze)

    Może i Micro - dla mnie to jeden pies :)) Rzecz poprostu w nazwie.

    > Nie udaje tranzakcyjnosci, ale daje faktyczna tranzakcyjnosc.

    No to mamy różne pojęcie o tranzakcyjności. Po mojemu to cudo gwarantuje
    spójność danych. W szczególności - pada połączenie i wykonywana jest domyślna
    akcja - Commi lub Rollback....

    > Zamykaniem tranzakcji zajmuje sie symfonia, ale jesli wyrabiesz microkernela
    > w czasie pracy symfonii to nie dziw sie, ze Ci sie robi qq.

    Rewelacja - chodzi o to, że zarządzaniem tranzakcją powinien zajmować się
    serwer - a tu jest to niemożliwe, bo on zajmuje się tylko serwowaniem plików...

    > miec

    > czegoś
    >
    > Dziala calkiem spoko, przesiadek nie widzialem...

    O to fajnie... Z drugiej strony za taką kasę...

    > jest
    > pracy
    > pracodawcy
    > co do

    > trzeba
    >
    > :-)))
    > Ile naprawde duzych programow finansowo-ksiegowych w ten sposob rozbroiles?

    :-))
    Nie chodzi o rozbrajanie a o dostęp do danych.
    Następna sprawa to słowo "duży" - kiedyś musiałem pogrzebać w paru programach
    DOSowych i tam można było zrobić wszystko co się chciało... Wiadomo, że pod
    okiem księgowego, który mógł się doszukać jakiejś logiki w cyferkach
    prezentowanych na ekranie....

    Mogę obiecać, że jak coś zrobię to dam znać - np. na priv.

    Tak czy owak - dla mnie to EOT.

    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462