PracaGrupypl.praca.dyskusjeSymfonia program.... › Re: Symfonia program....
    From: TeXXaS <m...@e...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Symfonia program....
    Date: Tue, 23 Apr 2002 14:08:18 +0200

    Mariusz Jankowicz wrote:

    > "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl> wrote in message

    > Znaczy sie kosztuje zakupienie produktu, nie rejestracja - rejestracja i
    > cwiczenie produktu przez 30 dni jest za free...

    Może rzeczywiście jestem mało precyzyjny.
    Procedura wygląda tak, że wprowadza się kod do programu a on (program) generuje
    drugi kod - z tym kodem dzwoni się (jeden numer dostępowy na cały kraj) i
    dostaje
    się trzeci kod aktywujący program. Reinstalacja => dzwonienie.

    > Mam wrazeinie, ze chodzi Ci o btrievie'a produkt pervasive'a. To jest
    > manager bazy danych, jesli sie wywala to raczej z powodu zlej konfiguracji -
    > tak czy owak, problem lezy nie w symfonii a w btrieve. No chyba, ze pisze o
    > jakims innym microkernelu...

    No nie do końca - MiniKernel serwuje dane do aplikacji, która przez
    odpowiednie modyfikowanie danych udaje tranzakcyjność - jak się wyłączy
    najpierw MK to program nie posprząta po sobie i całość leży...

    > Ten produkt od dawna jest na MS SQL - nazywa sie symfonia forte i jest
    > przeznaczony dla wiekszych firm bo sam MS SQL kosztuje, a trzeba tez miec
    > dla niego odpowiedni server.

    Oj nie wiem od kiedy jest na rynku - z całą Symfonią spotkałem się jakieś
    dwa miesiące temu i wtedy podano mi to jako informację o nowości - tak czy
    owak ponoć są spore problemy z przesiatką... I działaniem nowej wersji -
    tyle słyszałem, ale jeżeli ktoś ma inne doświadczenia to chętnie się czegoś
    dowiem.

    > Servisowanie na wlasna reke moze byc trudne :-), ale do odwazych swiat
    > nalezy...

    Oj, wszystko zależy od tego jak się do tego człowiek zabiera - na 100% trzeba
    mieć program, którym można przeglądać dane bezpośrednio w plikach... Dalej to
    już tylko analiza tego co jest zmieniane w poszczególnych momentach...

    BTW: Jeżeli byłoby to łatwe to by tyle nie kosztowało - już tak ten świat jest
    ułożony, że im coś jest trudniejsze tym mniej ludzi się na tym zna - czyli jest
    mała podaż - a co do popytu to jest na dość wysokim poziomie.

    Może np.: "zmienię bilans otwarcia na obecny rok" - cena XXXXX (liczbą 'X'ów
    proszę się nie sugerować ;-).

    Bardziej chodziło mi o zwrócenie uwagi na pewną niszę ekonomiczną, niż na
    radzenie co i jak... - ale zawsze strasznie mieszam, więc można się było nie
    połapać :)))

    Michał Zaborowski ( TeXXaS )
    ICQ# 48130462