PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwoboda zawierania umow! › Re: Swoboda zawierania umow!
  • Data: 2005-11-30 15:35:36
    Temat: Re: Swoboda zawierania umow!
    Od: camel <g...@f...gotdns.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-11-30 01:44:29 +0100, Kira <c...@e...wytnij.pl> said:

    > Re to: camel [Tue, 29 Nov 2005 21:30:48 +0100]:

    > No więc ja jestem uprzedzona do McDonaldsów, hurtem, jak leci i bez
    > wyjątków - mimo że niezdrowe żarcie jako takie całkiem lubię. Biorąc
    > pod uwagę, że dzięki temu właśnie uprzedzeniu jestem zdrowsza o parę
    > paczek frytek z oleju przepalanego przez miesiąc - to pozytywne
    > uprzedzenie ;)

    Fajny tekst - a jeszcze coś o szkodliwym braku uprzedzeń?

    A teraz dygresja: ten cholerny cholesterol - tak z nim walczono, a
    Polscy lekarze jeszcze z rozpędu opowiadają sercowcom bajędy i wpędzają
    ich do grobu przed terminem zabraniając jeść tłuszczu. Gdy tymczasem
    piep... cholersterol nieprzyswajany przez nasze bebechy wypływa drugim
    końcem. Cholesterol zapychający żyły zaś jest produkowany przez same
    ściany tychże żył. Powód nieznany, ale niezwiązany z kotletami na
    obiad. I tak to się toczy koło nauki, i bądź tu pan mądry. Za 10 lat
    się dowiemy, że przepalony olej z frytek w Mac Donald's przedłużył
    życie Amerykanom przeciętnie o x lat... Kto wie...

    camel[OT]