PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy a niewykorzystany urlop › Re: Świadectwo pracy a niewykorzystany urlop
    From: "Krzysztof" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Świadectwo pracy a niewykorzystany urlop
    Date: Fri, 3 Dec 2010 13:46:45 +0100

    "Yakhub" <y...@g...pl> napisał

    > Tam znajduje się nawet wzór takiego dokumentu - i nie ma tam rubryki do
    > wpisania ekwiwalentu.

    Ale to nie zmienia faktu, że pracodawca nie może wpisać na ŚP, że
    wykorzystałeś cały urlop, bo byłoby to poświadczenie nieprawdy.
    Po przegooglowaniu wychodzi na to, że w istocie nie ma obowiązku pisania o
    tym, czy wypłacono ekwiwalent czy nie, bo to nie ma większego znaczenia,
    ale jest obowiązek wpisania ilość urlopu, jaki się faktycznie wzięło.

    > Mimo wszystko mam opory przed podpisaniem się pod osbiorem dokumentu,
    > na którym jest napisane, że wykorzystałem urlop...

    Nie ma znaczenia czy podpiszesz czy nie, bo ŚP pracodawca po prostu Ci
    wystawia (może je wręczyć, ale może też wysłać pocztą za potwierdzeniem
    odbioru).
    A jeśli ŚP jest błędne, to masz pouczenie na samym dole, co powinieneś
    zrobić w sytuacji, gdy nie zgadzasz się z jego treścią.

    K.