PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy a niewykorzystany urlop › Re: Świadectwo pracy a niewykorzystany urlop
    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Świadectwo pracy a niewykorzystany urlop
    Date: Fri, 3 Dec 2010 13:32:23 +0100

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 13:00:13 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Nie, tak się nie robi.
    > Zresztą jeśli Ci napisze, że wykorzystałeś cały urlop, to z jakiego tytułu
    > wypłaci Ci potem kasę?
    > Głupek albo krętacz.

    Znalazłem:
    "Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 r.
    w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy(...) "
    http://kadry.infor.pl/akty_prawne/indywidualne_prawo
    _pracy/zatrudnianie_i_zwalnianie/DZU.1996.060.000028
    2,rozporzadzenie-ministra-pracy-i-polityki-socjalnej
    -z-dnia-15-maja-1996-r-w-sprawie-szczegolowej-tresci
    -swiadectwa-pracy-oraz-sposobu-i-trybu-jego-wydawani
    a-i-prostowania.html

    Tam znajduje się nawet wzór takiego dokumentu - i nie ma tam rubryki do
    wpisania ekwiwalentu. To ŚP, które na mnie czeka, jest właśnie dokładnie
    według tego wzoru. Góglownica daje sprzeczne wyniki, ale w niektórych
    miejscach w sieci można się spotkać ze stwierdzeniem, ze "urlop
    wykorzystany" to także ten, za który wypłacono ekwiwalent. Sam już nie
    wiem. Mimo wszystko mam opory przed podpisaniem się pod osbiorem dokumentu,
    na którym jest napisane, że wykorzystałem urlop...

    --
    Yakhub