PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika? › Re: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony
    pracownika?
    Date: Mon, 7 Apr 2003 18:22:23 +0200

    Moim celem jest: ZDOBYC PRACE.

    Zgadzam sie, ze tak pilnie wszystkiego nei sprawdzaja, ale chyba tylko w
    pierwszej fazie rektrucajci, a "im dalej w las...".
    Uwazam ze sposob rozwiazanai poprzedniej umowy jest dosc istotny - z tego
    pracodawca moze wywnioskowac, czy przypadkiem mu sie nie zwolnie w mniej
    okrzesany sposob ;-)

    Ja sam sie zwolnilem zgodnie z KP wypracowalem miesieczny okres
    wypowiedzenia i powiedzialem dowidzenia - teraz otrzymalem swiadectwo pracy,
    w ktorym mam napisane, ze "rozwiazanie umowy za porozumieniem stron" - nie
    jestem pewny, ale mam przeczucie, ze taki wpis moze utrudnic zdobycie
    pracy - dokladnie tak jak napisales o swojej kolezance, ktroa pewnie za
    wiele razy nie doswiadczala szukania pracy ;) - widac miala inne walory ;-)

    dziekuje za owocna dyskusje :-)
    pa
    mariusz