PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika? › Re: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony pracownika?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swiadectwo pracy - Za porozumieniem stron vs Wypowiedzenie ze strony
    pracownika?
    Date: Mon, 07 Apr 2003 16:33:27 +0200

    Marsiuu napisał:

    > nie koniecznie - wiedzac w jakiej ktos pracowal firmie, mozesz sie
    > dowiedziec czy byly tam zwolnienia recesyjne.

    Moze i sa pracodawcy, ktorzy tak pilnie wszystko sprawdzaja, ale obawiam
    sie, ze wiekszosc ma to w nosie (sprawdzanie), zwlaszcza ze w cv chyba
    nie pisze sie zwyczajowo (?) formy rozwiazania umowy, a przynajmniej ja
    takiego wzoru nie spotkalem.

    > jak zostawie "za porozumieniem stron" i zadzwonia do mojego pracodawcy, to
    > dowiedza sie ze to bylo moje wypowiedzenie - pomysla ze cos chce ukryc.A po
    > tym, ze przepracowalem tam rowno 3 lata i miesiac napewno domysla sie, ze:
    > a. nie chcialem wejsc w 3 miesieczny okres wypowiedzenia.
    > b. praca byla bez perspektyw - zwlaszcza, ze pisze o tym w liscie.

    Ja to napisalem, na okolicznosc - zwolniles sie w styczniu a pracy
    szukasz w pazdzierniku - oczywiscie wyjasnienie o perspektywach wszystko
    powinno wyjasnic.

    Tak jak wczesniej napisalem, kolezanka ktora kilka firm juz zwiedzila i
    chyba za bardzo pracy nie musiala szukac, powielala plotke (norme
    zwyczajowa ;) ) albo sama wymyslila - najlepsze jest za porozumieniem
    stron. Choc z moich doswiadczen w kadrach wynikalo, ze ludzie ladujacy
    na "bruku" za porozumieniem (nie odchodzacy do innych firm) mieli
    przewaznie jakies klopoty.

    Flyer