PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Świadectwo pracy
    Date: Mon, 14 May 2007 20:14:31 +0200

    W wiadomości news:f2a87d$br4$1@atlantis.news.tpi.pl bison <b...@b...co>
    pisze:

    > A jesli na umowie było wpisane informatyk to już po ptokach?
    Niekoniecznie. Może ci wpiszą to, o co poprosisz. Przecież nie będziesz się
    legitymował wygasłą umową, tylko właśnie świadectwem. Ale formalnie powinno
    być to, co w umowie.

    > Zastanawiam się czy inni pracodawcy będą później patrzeli na świadectwo
    > i mówili o pan tu pracował jako informatyk od wszystkiego a nie jako
    > programista
    > czy może to każdy oleje?
    A tego to ja nie wiem. Skąd mam wiedzieć jak taki ogólnik ktoś odczyta.
    Informatyk to bardzo pojemne określenie zawodu, tak samo jak np. lekarz czy
    nauczyciel. Nie ma informatyków od wszystkiego, nie ma lekarzy od
    wszystkiego ani nauczycieli wszystkiego.
    BTW - chyba rozumiem o co ci chodzi, ale programista (inaczej: koder,
    klepacz kodu ;)) to stosunkowo niski szczebel w "hierarchii" zawodów
    informatycznych, od tego się zazwyczaj zaczyna, raczej w dość młodym wieku i
    zwykle jedynie na kilka początkowych lat.

    --
    Jotte