PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studiowanie automatyki...

  • 1. Data: 2004-12-20 20:14:06
    Temat: Studiowanie automatyki...
    Od: "Dodzio" <m...@W...gazeta.pl>

    No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za 5
    lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???

    _
    Dodzio

  • 2. Data: 2004-12-21 05:27:41
    Temat: Re: Studiowanie automatyki...
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2004 20:14:06 +0000 (UTC), Dodzio
    <m...@W...gazeta.pl> napisał:

    > No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za
    > 5
    > lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???
    ale zadajesz pytania... Skad mozemy wiedziec, co bedzie za rok w tym
    pokreconym kraju, a co dopiero za 5 lat...
    Pozdrawiam

    Bonza

  • 3. Data: 2004-12-21 10:51:17
    Od: "Mateusz" <v...@o...pl>

    Jak do tej pory jak patrze jest zapotrzebowanie na automatykow, mysle ze sie
    nie zmieni za bardzo w ciagu pieciu lat, w koncu ktos musi programowac te
    sterowniki PLC :), a jezeli akurat nie moglbys znalezc pracy to po takim
    kierunku latwo sie przekwalifikowac.

  • 4. Data: 2004-12-21 12:19:49
    Od: "waleria ćmok" <b...@N...gazeta.pl>

    Dodzio <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za 5
    > lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???
    >
    > _
    > Dodzio

    a przeciez wszedzie jest tyle maszyn i automatow, w każdej fabryce
    a jak to się wszystko zepsuje to kto to będzie naprawiał? kto? kto? no kto?
    no!

  • 5. Data: 2004-12-21 15:02:05
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    > a przeciez wszedzie jest tyle maszyn i automatow, w każdej fabryce
    > a jak to się wszystko zepsuje to kto to będzie naprawiał? kto? kto? no
    > kto?
    > no!

    Zastanawia mnie jedna sprawa. Ostanio czytalem statystyki dotyczące
    zatrudninych absolwentów uczlni wyższych.
    Chodziło bodajże o Poznań, ale nie wiem czy nie były to statystyki
    ogólnopolskie. Co było ciekawe to to, że najwięcej bezrobotnych
    zarejestrowanych absolwentów w urzędach pracy, którzy skończyli wyższe
    szkoły techniczne, było właśnie po automatyce i plasowali się zaraz za
    absolwentami po kierunkach zarządzania.
    A. P.

  • 6. Data: 2004-12-22 10:11:57
    Od: "Mikin" <m...@v...pl>

> [...]
    > No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za 5
    > lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???

    studia + praktyka i bedzie ok
    Szukaj sobie praktyk np w wakacje, nie bedziesz mail pozniej problemow z
    praca
    A poza tym technologia idzie do przodu, "techniczne uzbrojenie pracy"
    jest coraz wyzsze wiec mysle ze prace znajdziesz spokojnie

    pozdrawiam:))

  • 7. Data: 2004-12-22 10:29:00
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za 5
    > lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???

    Ja ukonczylem automatyke i robotyke i z praca nie mam problemu. Co prawda
    pracuje jako programista ale dobra uczelnia nauczy wszystkiego ;)

    --
    SLaw

  • 8. Data: 2004-12-23 00:16:08
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    > No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za 5
    > lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???

    na jednaj z grup, akuratzupelnie niezwiazanych z tematyka pracy przeczytalem
    mysl: "jesli cos robisz bardzo dobrze, to na pewno znajdze sie ktos kto
    bedzi ci chcial za to placic" trzymaj sie tej zasady jezelipasjonuje cie
    automatyka ijakos to bedzie :>
    --
    Jackare
    Bytom

  • 9. Data: 2004-12-23 00:18:19
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > a jak to się wszystko zepsuje to kto to będzie naprawiał? kto? kto? no
    kto?
    > no!

    same sie naprawia!
    /to jest wlasnie automatyka :)

    nie idz na automatyke bo pozbawisz wiele osob pracy!
    precz z robotami!
    robotnicy do fabryk!
    ;)

  • 10. Data: 2004-12-24 09:02:09
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Dodzio wrote:
    > No wlasnie, co myslicie o tym kierunku??? Czy jest on oplacalny?? Czy za 5
    > lat bedzie zapotrzebowanie na specjalistow z tej dziedziny???

    Nawet jeśli nie znajdziesz pracy jako automatyk, to jak już ktoś
    wspomniał: po tym kierunku bardzo łatwo się przekwalifikować. Znani mi
    automatycy w większości mają pracę. Jeśli cię to bawi i chcesz to
    studiować, to moim zdaniem warto.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919