PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia podyplomowe › Re: Studia podyplomowe
  • Data: 2002-06-04 14:27:22
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Studia podyplomowe Inzynieria Oprogramowania w Krakowie na UJ lub
    AGH, ktore
    > lepsze, jaka roznica.
    > Moze ktos odbyl i opisze jak jest?

    Ja odbyłam na UJ. I jestem raczej zadowolona.

    Mam wykształcenie wyższe matematyczne od wielu lat pracuję jako
    informatyk, od 5 lat jako administrator baz danych (Oracle, InterBase,
    jakieś jeszcze dbf-y).
    Brakowało mi trochę teoretycznych podstaw administracji bazami danych,
    co studia świetnie uzupełniły.
    Szczególnie zajęcia z p. Kędzierskim - UNIX, Oracle i SQL-Server.
    Nie do konca spełniły moje oczekiwania zajecia z programowania, ale
    trudno sie tego nauczyć na 40 godzinach.

    Mi za studia płacił zakład pracy, co było dodatkowym atutem.
    Wprawdzie muszę potem odpracować 3 lata ale w dzisiejszych czasach -
    to raczej zaleta niż wada.

    Pozdrowienia.

    Basia