PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia informatyczne › Re: Studia informatyczne
  • Data: 2006-06-07 12:53:33
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Wiesz czym się różni człowiek z wyższym wykształceniem od człowieka
    > wykształconego? Tym, że ten drugi posiada dużą tzw. wiedzę ogólną. Np. wie, że
    > Japończycy nasz kraj kojarzą przede wszystkim z Chopinem, potrafi wymienić kilka
    > utworów Szekspira, wiedzą, że najbardziej znana uczelnia Paryża to Sorbona, a
    > Stanford jest zaliczany do najlepszych uczelni w USA. Takie drobiazgi...

    Wiesz co Slawku ... czepiasz sie tak nieistotnych "drobiazgow" ;>
    przeciez kto by sie czym "takim" jak MIT przejmowal skoro AGH simply the
    best ;>

    A powaznie - to jest niesamowite ze ktos z uczelni technicznej nie
    potrafi rozpoznac nazwy czolowej uczelni technicznej w USA majacej
    powazny wklad w rozwoj wielu wspolczesnych technologii (pomijam juz ten
    nieszczesny Stanford).

    pzdr
    robbi