PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia informatyczne › Re: Studia informatyczne
  • Data: 2006-06-07 06:27:54
    Temat: Re: Studia informatyczne
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami> szukaj wiadomości tego autora

    > Aż mnie zdiwiło że taki obcykany jesteś w krakowskich uczelniach.
    > No to w takim razie może je porównasz do elki na PW.

    Nie jestem obcykany z krakowskich uczelni. Ale wiem tyle, że
    najprawdopodobniej nie ma tam innych kształcących w specjalnościach, o które
    pytał inicjator wątku, a które jednocześnie nie są jakimiś wyższymi szkołami
    wszystkiego najlepszego :)
    A porównując do Elki, moim zdaniem UJ jest lepsza, pozostałe na podobnym
    poziomie.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl