PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia i ich poziom a praca › Re: Studia i ich poziom a praca
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia i ich poziom a praca
    Date: Tue, 22 Jul 2003 13:33:43 +0200

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfj64t$6jb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > słabo
    > zrozumiałem
    > ty
    > >
    > Nie nie pomagałem kolegom wylatywać i nie mówię tu o ściąganiu - trochę za
    > daleko wyciągasz wnioski.
    > Zapierniczałeś jak wół bo musiałeś pracować i się uczyć. Rozumiem i
    doceniam
    > upór ale czy to wpłynęło na to jaką wiedzę otrzymałeś w zamian na studiach
    > ??? Ja znam paru którzy tak nie robili i olewali sprawę i ukończyli. Sam
    się
    > zastanów. Sam jestem zdania iż nic nie zastąpi praktyki w zawodzie. Czym
> [...]
    Jezeli obniza sie poziom, to z winy rektorów którzy pozwalają wykładać w
    5 pseudouczelniach. Kiedyś niewielu umiało czytać i miało się chłopów
    pańszczyźnianych. Pewnie , że im było lepiej !!! Boisz się konkurencji i to
    cie boli. Skoro czujesz się niedokształcony, to zamiast tu gadać bierz
    książke i do roboty. Tego ci nikt nie zabrania. Chcesz mieć wszystko na
    talerzu?? Choć sam uważam, że przy zawodach, gdzie przy braku fachowości
    moze być zagrożone ludzkie życie, poziom nauczania powinien pyć kontrolowany
    przez państwo. A taki zwykły sprzedawca kalendarzy na ulicy niech sobie ma
    tego licencjata, tylko niech sie nie bierze za leczenie ludzi, czy budowanie
    mostów. Proste jak drut.