PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent › Re: Student
    From: "Mycior" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Student
    Date: Fri, 9 May 2003 22:01:07 +0200

    Użytkownik "Pracodawca X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9eiiq$87k$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Mycior" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > studiach,
    >
    > A jakie masz wymagania ? Co potrafisz ? I w czym jesteś dobry ?

    Praktyka:

    Miesięczna praktyka w firmie Browar Okocim S. A. w dziale Help
    Desk.

    Umiejętności:

    - Znajomość języków programowania C/C++, HTML, Java, asembler 80C51
    Znajomość SQL i problematyki bazodanowej,

    - Znajomość zagadnień sieci teleinformatycznych.

    - Znajomość systemów operacyjnych - Windows 9x, Me, 2000, XP, Linux,

    - Znajomość środowisk - C++ Builder,Corel, VisualC++, VB, VBA,
    Borland C++, Pakiet Microsoft Office, PhotoShop

    - Znajomość bibliotek programistycznych - MFC, ANSI C, VCL, API

    - Znajomość technologi Active

    - Średnia znajomość języków angielskiego i niemieckiego.

    Osiągnięcia:

    - W ramach pracy dyplomowej stworzyłem aplikacje emulującą prace
    mikrokontrolera 8051. Praca została wykonana w środowisku C++Builder, i
    zawiera ok. 18000 linii kodu programu.

    Praca została wyróżniona przez komisje uczelnianą.

    No i co sadzicie jakie sa szanse bez stazu na jakas prace.

    Bo powiem ze wysylalem troche aplikacji, ale jesli wogole ktos odpisal to
    odmownie.

    Tak naprawde to wystepuje tu pewna kwadratura kola. Zeby sie dostac do na
    staz, trzeba miec staz.

    Ale w beznadziejnych czasach przyszlo nam zdobywac prace.

    Pozdrawiam wszystkich poszukujacych.