PracaGrupypl.praca.dyskusjeStres na rozmowie ... › Re: Stres na rozmowie ...
    From: "Lisica" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stres na rozmowie ...
    Date: Wed, 9 Apr 2003 12:10:28 +0200

    pamietam jedna rozmowe...
    byla to praca na wakacje przy porzadkowaniu dokumentacji pewnej firmy na
    strasznym zadupiu...
    spoznialam sie na nia, bo nie moglam tam trafic mimo iz wyszlam z domu 2
    godziny przed rozmowa
    zrezygnowana jednak poszlam, myslalam ze mnie od razu wyrzuca no bo sie
    spoznialam pol godziny...
    jak tak sobie pospacerowalam po tej wsi, calkowicie sie rozluznilam, nawet
    nie myslalam ze to rozmowa kwalifikacyjna, bo i tak myslalam ze mnie nie
    zatrudnia.
    rozmowa byla bardzo mila, szefowie bardzo fajni.
    potem nie majac jak wrocic do domu, postanowilam ze przejde te 20 km na
    nogach ;) no i szlam...az tu jeden z szefow zatrzymal sie i mowil ze jedzie
    do centrum miasta ze moze mnie podrzucic
    oczywiscie sie zgodzilam i w drodze dalej rozmwialismy ale juz nie o pracy
    tylko o naszej wspolnej pasji, komputerach i grach ;)
    no i okazalo sie po dwoch dniach ze dostalam te prace :) dwa miesiace
    pracowalo sie super i ani razu sie nie spoznilam
    wiec przed rozmowa polececam dlugi odprezajacy spacer :)