PracaGrupypl.praca.dyskusjeStopa bezrobocia tylko około 18% ?? › Re: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
  • Data: 2002-12-12 17:49:19
    Temat: Re: Stopa bezrobocia tylko około 18% ??
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tez mi sie tak wydaje bo jestem tegorocznym absolwentem studiow, do tego
    przedstawicielem wyzu demoraficznego i jakos niewielu z moich znajomych ma
    prace...
    Powiem wiecej,prawie nikt jej nie ma a za 4 miesiace wychodzi nowy
    rocznik...
    Powodzenia dla rzadzacych...

    Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atafhr$dcg$...@n...tpi.pl...