PracaGrupypl.praca.dyskusjeStewardessa - Steward w liniach lotniczych › Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    From: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Date: Tue, 24 Sep 2002 10:24:48 +0200

    Adres p. Pellan w Paryzu podaje jak juz do mnie ktos napisze. Jestem szczery
    po prostu i juz w obiecanym e-mailu daje namiary na konkretne osoby.
    Chce po prostu mniej wiecej wiedziec ile osob jest choc troche
    zainteresowanych z czystej ciekawosci. O tym co powinna zawierac application
    form tez pisze w mailu. Nie chce po prostu pisac wszystkiego na liscie, jak
    komus zalezy to do mnie napisze. I tak co poniektorzy nie maja kultury
    osobistej, nie przedstawiajac sie nawet tylko po imieniu. Albo prosby w
    stylu "hej, podrzuc jakies info". Takim osobom nawet nie odpisuje.

    Nie pisze z kafejki, w Niemczech komputer ma kazdy i zadko sie zdaza ze ktos
    go nie ma, wiec nie mam potrzeby chodzenia do kafejki ktorych i tak jest b.
    malo.

    Czy ja pisalem PRACA DLA KOBIET ????

    EK szuka zarowno panow jak i pan, inaczej bym tez nie latal. Moge sobie
    tylko wyobrazic ze naciagaja ludzi jescli chodzi o prace, nie wiem tego bo
    nie mieszkam w Polsce od 5 roku zycia. Kazda osooba, obojetnie czy
    dziewczyna czy chlopak, jest glupia i naiwna jak gdzies pojedzie lub z kims
    lub do kogos pojedzie jak wszystko nie nie bedzie oficjalne na papierach
    firmowych z pieczatkami. Kapujesz?

    Jaki adres podalem zle???

    napisalem www.emirates.com i on jest poprawny!!!

    Skad ta rotacja? Kupuje sie nowe samoloty, na kazdy samolot zalozmy 15 osob
    zalogi, ktora nie moze wiecej pracowac niz zalozmy 8 h na raz. A co z reszta
    godzin, myslisz ze samoloty staja na ziemi? Zadna linie na to nie stac.
    Trzeba maszyny amortyzowac na maksa. Ale to temat na grupie lotnictwo.
    Poczytaj sobie gdzies w necie o marketingu w lotnictwie cywilnym.

    Nie kazdy z zalog chce tam na zawsze zostac, niektorzy chca zalozyc rodzine
    albo nie chca dalej latac. Dlatego trzab przyjac nowych + zalogi do nowych
    maszyn.

    Masz racje, cabin crew powiini byc opanowanie, ale poczulem sie strasznie
    rozczarowany. To tak jakby ktos wylal ci kubel zimnej wody. Nie lubie jak
    ktos nie docenia mojego wysilku i dotego krytykuje i obraza. Ty mnie
    obaraziles !!!!! Nie jestem facetem co sprzedaje kobiety i dlatego naleza mi
    sie przeprosiny, bo to ty zaczales !!!!!!!!!! Za duzo w zyciu przeszedlem i
    za duzo osiagnalem, mimo ze mam 22 lata, azeby ktos mnie tak obrazal. Wiec
    czekam.

    Skoro uwazasz ze, moj post jest podejrzany to ok. Twoje nieuzasadnione
    podejrzenia mozesz sobie wszadzic w...! i nie utrudniac komus schodow do
    kariery. Szary czlowiek by nawet nie wiedzial co to jest EMIRATES, a co
    dopiero zlozyc podanie i pojechac na interview. Moze poco ja sie tu tak
    wyslila. Za pare dni i tak wyladuje ogloszenie po angielsku w gazecie.

    Czekam jak powiedzialem na przeprosiny.