PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaż w firmie budowlanej › Re: Staż w firmie budowlanej
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Staż w firmie budowlanej
    Date: Thu, 7 Oct 2004 09:02:03 +0000 (UTC)

    M.P napisał(a):

    > Witam jestem absolwentem technikum budowlane i mam pytanie
    > ponieważ w dniu dzisiejszym dostałem ofertę z Urzędu pracy na
    > staż do firmy budowlanej na brygadzistę.
    > Ile brygadzista moze zarobić na stażu?

    kasa jak za staz, juz ktos ci napisal, ze w okolicach 400 zl

    > Jak wygląda taka praca ?

    absolwent technikum budowlanego i jeszcze nie robil na budowie?
    oj... biedziesz stekal... przede wszystkim jesli juz to brygadzista
    bedziesz tylko na papierze. nic nie umiesz. zjedza cie. stare wygi
    murarze beda cie wysylali po piwo i bulki do sklepu ;) jesli jeszcze w
    ogole nie robiles to bedzie ci trudno. ale warto, szczegolnie jesli
    myslisz o czyms wiecej w tym zawodzie. ot trzeba zaczynac od samego
    dolu. wiem cos o tym, tez jestem z tej branzy. teraz mecze sie z
    projektami domow, drog itp. ale zaczynalem od taczki. taka kolej
    rzeczy. zreszta, wbrew pozorom mozna sie przy tym sporo nauczyc od
    strony praktycznej ;-)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna