PracaGrupypl.praca.dyskusjeStalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ? › Re: Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
  • Data: 2004-08-18 23:38:53
    Temat: Re: Stalo sie ? Czy to jest to czego chcielismy ?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > A komu bardziej zalezy ? :))

    Myślę, że wszystkim zależeć powinno.
    Związek nie jest taki prosty, żeby móc się opowiedzieć po jakiejś stronie.

    Jak na grupie będą się pojawiać śmieci w zbyt dużej ilości, to pewna część
    pracodawców (ta poważniejsza część) sobie odpuści. Ilość ogłoszeń raczej
    nie będzie spadać, ale ich jakość owszem - będzie dryfować w stronę
    ogłoszeń 'Zarób szybko kasę nie wychodząc z domu', bo autorom takich nie
    zależy na tym gdzie ślą.

    Trzeba też brać poprawkę na bramki www, które nie bardzo chcą wyposażać
    userów w KF. Bramki są przecież dużo bardziej popularne wśród
    niedoświadczonych użytkowników. Wyławianie ogłoszeń to coś z czym sobie
    radzi doświadczona osoba. Osoba niedoświadczona i nie obyta tak bardzo z
    usenetem się po prostu pogubi. I nieistotne czy to będzie nauczyciel, czy
    piekarz, czy murarz.

    > Tak przy okazji mam wrazenie, ze ppo w poprzedniej niemoderowanej
    > wersji (do ktorej niestety wroci po tej przerwie - ciekawe, czy uda
    > sie przeprowadzic procedure odmoderowania?)

    Osobiście uważam, że to się nie uda.

    > stanowi niezla nisze dla duzych firm HR bezplatnie okupujacych grupe
    > wypromowana na elitarna, zasubskrybowana przez waska grupe najwyzszej
    > klasy pracownikow przegladajacych oferty pod katem zmiany pracy na
    > lepsza (praktycznie tylko oni mieli tam szanse znalezc cos dla
    > siebie).

    To może zamiast wpieniać się na zasady i na ludzi, których zadaniem jest
    dopilnowanie przestrzegania tych zasad, warto pomyśleć nad bardziej
    przystępną wersją dokumentu opisującego zasady? :)

    --
    Wojciech Bańcer