PracaGrupypl.praca.dyskusjeStac się podatnikiem VAT????? › Re: Stac się podatnikiem VAT?????
    From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stac się podatnikiem VAT?????
    Date: Sun, 7 Jul 2002 17:29:52 +0200

    > - Jaki mniej wiecej bede podstawowy koszt musial ponoscic miesiecznie?

    Przede wszystkim - ZUS! 600 zl miesiecznie. Plus oczywiscie podatki. IMO gra
    nie warta swieczki przy takim rodzaju dzialanosci (b. duza konkurencja).

    > - Czy np moja dzialalnosc moze byc prowadzona w domu?

    A czemu nie?

    > - Jak mam rozwiazac sprawe jesli np pochodze z Warszawy i tam jestem
    > zameldowany, a mieszkam w Poznaniu i nie jestem zameldowany?

    A tego to nie wiem..

    > - Jesli np dzialalnosc jest mozliwa w domu to czy np posiadajac dwa
    > komputery to czy na nich musze miec legalne oprogramowanie czy tylko na
    tym
    > na ktorym tworze te wszystkie swoje rekalmyi strony WWW.
    > Glownie mi tutaj
    > chodzi ze jak by przyszli CI z komisji do zwalczania piractwa, to czy maja
    > prawo sprawdzenia u mnie 2 komputerow czy tylko 1?

    Jak juz rejestrujesz dzialalnosc w domu to moga przeszukac chyba caly dom w
    poszukiwaniu sprzetu, ale co do tego pewien nie jestem.. Pewnie nawet gdyby
    nie mogli to zanim bys im to wytlumaczyl to juz oba hdd bylyby zabrane do
    ekspertyzy, wykrytoby nielegalny soft i dyskusji by nie bylo.. No.. ale
    prawnikiem nie jestem.

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko