PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpotkanie fachowcow IT w Munchen › Re: Spotkanie fachowcow IT w Munchen
  • Data: 2002-02-07 17:26:01
    Temat: Re: Spotkanie fachowcow IT w Munchen
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem Dalem Karnegi, ale wydaje mi sie ze w poczuciu humoru masz jakis
    > bug.

    Rili?
    Cala reszta swiata mysli inaczej....zapytaj kolegow...
    Milo byc w opozycji?

    Ps
    Nie jestem Krolowa angielska ale mysle ze to nie na miejscu skladac
    jedynej pewnie w towarzystwie Kobiecie propozycje zeby zostala nadwornym
    kierowca. I poczucie humoru nie ma tu wiele do rzeczy.
    Chodzi o kulture, ktorej wielu wspolczesnym mezczyznom nie zbywa...
    A ja jestem na to uczulona...
    Wybacz i milego dnia. (To na wypadek kontaktu z Dalem Karnegim)

    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy