PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpostrzeżnenia z rekrutacji :( › Re: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    From: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spostrzeżnenia z rekrutacji :(
    Date: Thu, 20 Jan 2005 11:52:05 +0100

    Pawel A. napisał(a):

    > ....ciach...

    > Na temat niektórych technik HR-owców wypowiadałem się kilkakrotnie na
    > tej liście.
    >
    > Moje doświadczenia wprawdzie nie są zbyt bogate bo ograniczają się do
    > tego że 2 - 5 lat temu parę razy firma typowała mnie do współpracy z
    > firmami pośrednictwa podczas rekrutacji. Generalnie odnosiłem wrażenie,
    > że dla HR-owca idealny kandydat to taki, który nie musi znać się na
    > pracy, ale orientuje się w rekrutacyjnych podgrywkach. Firmy stosowały
    > różene specjalistyczne metody - podchwytliwe pytania, insecniezownie
> [...]
    chyba się z tym zgodzę.
    wByłem kiedyś na rozmowie na stnaowisko Administratora sieci WAN/LAN
    .Jak przyszedłem to się dowedziałem ze w zasadzie to nie to stanowsiko
    ale jak juz jestem bo chodizło im o bardziej progrmaiste PSSQL. Po
    prostu firmy HR nie potrafią lub pracodawcy swoich własciwych potrzeb.
    np. zatrudnie informatyka :D
    ze znajomoscia CCS, HTML, sieci LAN/WAN, SQL, PHP i flasha
    co kur....... ma być
    albo szuakasz admina, albo webmastera, alpo programisty lub analityka.
    Czesto na rozmowach siedzieli ludzie, którzy nie mieli pojęcia na temat
    IT. to tak jakbym był egzaminatorem z genetyki na studiach niby gdzies
    słyszalem ale konkretów bark.

    A wracjąc do wątku.
    No oczywiscie pani wyciągneła jakiś test itp. itd mozę to oceniło
    jakim jestem mentalnie człowiekiem ale czy ta pani potrafił ocenić moje
    umiejętności wątpię.