PracaGrupypl.praca.dyskusjeSposoby poszukiwania pracy!!! › Re: Sposoby poszukiwania pracy!!!
    From: "Sylwia Malanowicz" <s...@a...pl.spam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sposoby poszukiwania pracy!!!
    Date: Tue, 2 Mar 2004 22:23:43 +0100

    Użytkownik "Rafał" <k...@t...w.pl.chyba.pl> napisał w wiadomości
    news:c22sv6$evp$1@news.onet.pl...

    > No to gratuluję, ale... Przez ponad dwa lata pracowałem w firmie, w
    > której przez ponad rok siedziałem na krześle, a w zasięgu rąk, miałem
    > pudło wypełnione takimi przychodzącymi CV/LM, do których nikt nie
    > zaglądał (sam się zdziwiłem, że byłem tak blisko takich spraw).

    Nie jest oczywiscie regula, ze wszedzie wykorzystuje sie naplywajace
    dokumenty. Jest sprawa oczywista, ze wszedzie sa przyjmowani (i to na rozne
    stanowiska) "znajomi i przyjaciele kroliczka".
    Uwazam jednak, (bazujac nie tylko na swoim przykladzie), ze warto
    sprobowac i ze IMO jest to sposob lepszy i dajacy wieksze szanse znalezienia
    pracy
    niz z ogloszenia czy za posrednictwem biura pracy tymczasowej, itp.

    Podejrzewam, ze wiele zalezy tez od tego w jakiej dziedzinie i na jakim
    stanowisku poszukuje sie pracy. Watpie aby osoba, ktora chce pracowac na
    stanowisku
    sekretarki znalazla w ten sposob prace, ale duze szanse ma np.
    administrator serwerow.

    Tak czy inaczej praca do nikogo nie przyjdzie, a wieksze szanse na jej
    znalezienie maja
    te osoby, ktore aktywnie jej poszukuja.

    pozdrawiam

    --