PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Date: Thu, 27 Jan 2005 13:10:31 +0100

    Ktoś (Immona, a któżby!) wyklepał:

    > Użytkownik "Mo" <l...@g...nie-smiec> napisał w wiadomości

    > Czytalam szybko i nadrabiajac kilka dni nieobecnosci, ale uwazam, ze dobrze

    To się dało zauważyć.. :-)

    > futszaKa
    > strescilam: "przedsiebiorczy sobie poradzi". (Niech FutszaK sam oceni) To
    > jednoczesnie jest prawda i wywoluje frustracje w tych, ktorzy nie sa lub nie
    > czuja sie przedsiebiorczy, ale czy z tego wynika, ze nalezy komus zabraniac
    > te teze pisac?

    No widzisz, to ja chyba jestem sfrustrowana, bo jak dla mnie obie
    wypowiedzi są diametralnie różne. :-) Ty stwierdzasz fakt i nie mam
    zamiaru się z nim sprzeczać - przedsiębiorczy sobie poradzi. Natomiast
    futszak twierdzi, że jak komuś się coś nie podoba, to niech sobie zrobi
    lepiej. Z tym też się zgadzam, ale nie można zaprzeczać, że są ludzie,
    którzy nie mają jak sobie zrobić lepiej, bo to nie jest ot tak, hop,
    zostanę gwiazdą estrady albo założę firmę i zakasuję konkurencję! A
    ponieważ odebrałam jego wypowiedź jako arogancką, postanowiłam mu
    uświadomić drugą stronę medalu, tak aby następnym razem powstrzymał się
    od tego typu uwag, albo ubrał je w inne słowa. Nadinterpretuję? No to
    czas do psychologa! :-p

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)