PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    From: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Date: Tue, 25 Jan 2005 17:17:57 +0100
    Sender: Kyniu <>

    Tue, 25 Jan 2005 14:45:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kira napisal(a):

    > No ja akurat nie, ale nie o tym bylo. Mnie interesuje dlaczego
    > zakladasz, ze jak nagle ktoregos dnia hipermarkety opustoszeja
    > to zatrudnieni w nich ludzie zaczna miec porzadne pieniadze?

    Bo kilku myslacych juz zauwazylo ze na razie jest jak jest ale moze
    dojrzejemy do poziomu takich spoleczenstw jak np. niemieckie czy
    amerykanskie ktore swoim bojkotem potrafia nawet zniszczyc dana firme i
    poczely powstawac - na razie tylko na papierze i w teorii - inicjatywy
    "odpowiedzialnego" biznesu by takich bojkotow konsumenckich uniknac. A
    uniknac mozna ich np. poprzez poprawe warunkow pracy i placy pracownikow
    hipermarketow.

    Kyniu

    --
    _ __ _