PracaGrupypl.praca.dyskusjeSolidex › Re: Solidex
  • Data: 2005-01-10 08:55:13
    Temat: Re: Solidex
    Od: Regis <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ktoś może mi coś powiedzieć na temat pracy w firmie Solidex z Krakowa
    > (rekrutacja, zarobki, atmosfera itp)? Dzięki za pomoc
    wyzysk czlowieka przez czlowieka czyli kapitalizm po polsku.
    w wiekszosci dzialow praca ponad etat, zarobki raczej marne jak na te
    branze. co gorsza uzaleznione od wyrobienia jakis magicznych planow
    finansowych, na ktore twoja praca nie ma zadnego wplywu, pomijajac juz
    fakt ze nie da sie ich zazwyczaj wykonac :/
    w rozmowach o zarobkach, szczegolnie tych pozniejszych dominuje sciema,
    wiec lepiej wyrwij od razu co mozesz, bo pozniej w ramach podwyzki
    mozesz zostac co najwyzej _kierownikiem_ (przewaznie zespolu
    jednoosobowego ;-). mozesz tez probowac polizac tylek jednemu z Tych
    Ktorzy Liza Najwyzszemu, bo jest to niestety firma jednego czlowieka i
    stad moze rozne zboczenia.
    aha, i zebys czasem sie nie krzywil, bo przeciez zawsze na twoje miejsce
    czeka mnostwo bezrobotnych.

    pzdr
    r.