PracaGrupypl.praca.dyskusjeSobotnie szkolenia › Re: Sobotnie szkolenia
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sobotnie szkolenia
    Date: Mon, 25 Jun 2007 11:20:41 +0200

    Lukasz Sczygiel napisał(a):
    > Ciekawi cie czy szkolenie bylo durne czy ten co je kupil tak traktuje pracownikow?
    Ciekawi mnie, czy uczestnicy uznali szkolenie za durne :)

    > PS.
    > Dyskusje
    > Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    > http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/brow
    se_frm/thread/9c134281265adb91/0e4e080aa2f176e5?hl=p
    l#0e4e080aa2f176e5

    > Uznales za zakonczona czy o niej zapomniales?
    Zapomniałem, przepraszam. Miałem maraton szkoleniowy. Zwykle odpisuję w
    pierwszej kolejności na mniej ważne dla mnie posty, te ważniejsze (czyli
    Twój) pozostawiając na potem (kiedy odpocznę i mogę spokojnie myśleć).
    Czasem tak się dzieje, że zapominam i nie odpisuję. Przepraszam, dziś
    jak się obrobię - odpiszę.

    > A moze jednak dzwoniles do trojki? :)
    Nie dzwoniłem, ale pytali mnie o to samo uczestnicy (właśnie z TVP3).
    Rozumiem, że zadzwonił jakiś mój imiennik? :) Co mówił?

    Pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!