PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłużbowy telefon komórkowy - pytanie › Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    From: Wiktor <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Służbowy telefon komórkowy - pytanie
    Date: Tue, 23 May 2006 23:31:14 +0200

    Użytkownik jacek533 napisał:

    > Jaką opcje wybralibyście wy?
    > Jakie macie inne propozycje wybrnięcia z tej sytuacji, aby "wilk był syty i
    > owca cała" ?

    Takie opcje to chyba ustala się przed podpisaniem umowy o pracę, prawda?
    Ustalasz charakter pracy, godziny pracy, dyspozycyjność i wynagrodzenie
    i dopiero jak obydwie strony dochodzą do porozumienia, to podpisuje się
    umowę.
    Wybór sposobu zachowania zależy od wszystkich tych czynników.

    Ja na przykład mam komórkę służbową, wykorzystuję ją bez specjalnych
    ograniczeń do celów prywatnych. Jak obejmowałem stanowisko to miałem
    jasno powiedziane, że mam pensję podstawową + dodatek za bycie pod
    telefonem (jakby coś z systemami się działo). Wszystko jest jasne i
    przejrzyste, nikt do nikogo nie ma pretensji.

    Wiktor