PracaGrupypl.praca.dyskusjeSłuzbowa komóra › Re: Słuzbowa komóra
    From: b...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Słuzbowa komóra
    Date: 5 Feb 2002 10:47:33 +0100

    : Aparat musisz oddac, bo to wlasnosc firmy, gdyby tak bylo jak mówisz, to
    : móglbys wyniesc caly sprzet z biura i rozesmiac im sie w twarz. :)
    : Natomiast nikt nie zmusi Cie do zaplacenia za prywatne rozmowy z tego
    : telefonu, jesli nie podpisales jakiegos papierka.
    : --
    : Samotnik

    Dzieki za uwage.
    Ale rozwazmy rzecz teoretycznie
    Jezeli w firmie nie ma osoby odpowiedzialnej za jakiekolwiek mienie firmy,
    to czy za zaginiecie rzeczy ktos oprócz zarzadu odpowiada?
    Ja wiem, ze cos takiego nie zdarza sie codzien, tak prowadzonych firm tez
    nie ma wiele (ta jest taka, dlatego odchodze, kurde, z tego burdelu).
    Wiem, ze jednym z obowiazków pracownika jest dbanie o wlasnosc firmy, ale
    zastanawiam sie jak w prawny sposób mozna cos takiego wyegzekwowac od
    pracownika, jesli np. nie odda komóry. Do sadu pracy?
    wtedy chyba pierwszym pytaniem byloby gdzie dokument, ze pracownik ma
    powierzone mienie. Jesli nie podpisywalem przy daniu komórki, to nikt mi nie
    podpisze ze ja oddalem. Troche to smierdzace, bo jak oddam a nic nie
    dostane, to zawsze moga mi powiedziec, ze nie oddalem.

    pzdr
    Bartek