PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkutki zwolnienia dyscyplinarnego › Re: Skutki zwolnienia dyscyplinarnego
    From: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skutki zwolnienia dyscyplinarnego
    Date: Tue, 25 Jul 2006 12:00:47 +0200

    blondi napisał(a):
    > Sprobuj rozwiazac umowe za porozumieniem stron. Zawsze mozesz
    > powiedziec, ze jestes chory i w innym przypadku caly okres
    > wypowiedzenia bedziesz na zwolnieniu.

    I co to da, ze pojdzie na zwolnienie? Nowy pracodawca, w momencie gdyby
    zdecydowal sie na zatrudnienie takiego pracownika, od razu musialby
    zaczac placic z wlasnych funduszy za jego zwolnienie lekarskie (ja juz
    zrezygnowalbym z takiego pracownika na dzien dobry). Po drugie
    pracodawca (nowy) moglby miec takze problemy z ZUSem (zatrudnianie osoby
    niezdolnej do pracy)
    Okres wypowiedzenia jest po to, aby chronic *OBIE* strony umowy. Jezeli
    obie strony chca z niego zrezygnowac/skrocic go to od tego jest
    porozumienie stron.

    PS strasznie glupio wyglada swiadectwo pracy, na ktorym jest wykazane,
    ze prace zakonczyla osoba bedaca na zwolnieniu lekarskim...