PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkarga do PIP ? › Re: Skarga do PIP ?
    From: "Agania" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skarga do PIP ?
    Date: Thu, 11 Dec 2003 17:06:06 +0100

    Użytkownik "Remigiusz Kubiak" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:br9mqd$l8h$1@inews.gazeta.pl...
    > Ma ktoś doświadczenia z PIPem? Właśnie szef mnie wyrolował i zostałem na
    > lodzie, a do tego bez wypłaty. Nie chciałem ja składać wymówienia, bo
    pewnie
    > kasy bym nie zobaczył.

    Ja napisałam do PIP bo nie dostałam wypłaty za ostatni miesiąc pracy- potem
    za porozumieniem stron zmieniłam pracodawcę. PIP mi odpisał, ze ma problemy
    ze skontaktowaniem sie z moim pracodawca i ze bedzie nadal próbowac. Po
    jakichs 2 meisiacach dostałam info, ze skierowali sprawe do prokuratury i na
    razie tyle.
    Koleżanka miała podobnie - tez nei dostala kasy, ale jej odpisali, ze
    nakazali pracodawcy wypłacic jej pieniądze i nałożyli na niego karę - efekt
    na razie zaden - kasy jak nie było tak nie ma....

    Także chyba trzeba od razu pisac do sądu pracy.

    pozdrawiam
    Ania