PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, czy nie? › Re: Serwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, cz y nie?
  • Data: 2005-09-24 23:04:22
    Temat: Re: Serwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, cz y nie?
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote in
    news:dh1tkt.k0.1@slaszysz.poczta.onet.pl:

    > Dnia Fri, 23 Sep 2005 19:47:36 +0000 (UTC), Paweł 'Styx' Chuchmała
    > <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> wklepał(-a):

    > Szkoda, że się nie przedstawiła, przynajmniej wiadomo by było kogo
    > unikać. ;)

    spoko, na kwalifikacyjnej zapytasz sie ja: "czy zostawila Pani swoje
    CV w serwisach internetowych i bazach posrednictwa?"; "jaki ma Pani
    stosunek do zasad ortografii?"; dodatkowo przeszukasz te wszystkie
    bazy danych i jak przyjdzie Ci kandydatka:
    1) nie bedzie jej CV w zadnej bazie danych;
    2) bedzie zdradzala oznaki pomyslowosci ortograficznej;
    to szybko wysmazysz jakiegos goracego posta na pl.praca.dyskusje,
    kandytake puscisz na Assessment Centre - tak na przynajmniej 4
    godzinki i bedziesz prowadzil obserwacje pl.praca.dyskusje; jak nie
    odpowie, to moze znaczyc jest wlasnie w Twoim AC;

    adas;