PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    From: jerry <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Date: Wed, 19 Oct 2005 15:32:35 +0200

    Użytkownik Adrian napisał:

    > Np w PriceWC dostają więcej, nie jest szczególnie trudno się dostać, tyle że
    > do tego nie trzeba kończyć informatyki. Ja naprawdę widzę alternatywę, tylko
    > do tej pory wydawało mi się, że skończenie studiów technicznych daje jednak
    > więcej, niż skończenie ekonomii na uczelni prywatnej, bo przecież mógłbym i
    > tak, nie sądzę abym miał z tym jakieś problemy, naprawdę
    >
    > A z tego co niektórzy tu piszą wynika że faktycznie absolwent informatyki
    > jest w gorszej sytuacji niż absolwent np ekonomii, więc to naprawdę dziwne,
> [...]
    No to znów pojechałeś. Zaczynam podejrzewać, że to jakaś prowokacja.
    Ale nie sposób nie skomentować tego co piszesz.
    Drogi Adrianie (zmieniam ton) chcesz wrzucić do jednego wora większość
    zawodów (bo przegląd jak dotąd mamy bogaty od górników, poprzez
    inżynierów do ekonomistów) i ułożyć w kolejności zarobków od
    największych do najniższych. Następnie - jak już to zrobisz to
    wybierzesz dla siebie ten z najwyższej półki! Ha - czemu ja na to nie
    wpadłem 7 lat temu? Powiem Ci czemu... bo to niemożliwe.
    Skończyłem informatykę dlatego, że się tym poprostu interesowałem i
    jestem zadowolony z tego, że pokryło się to z aktualnym zapotrzebowaniem
    na ludzi wykształconych w tym kierunku. Mój kolega ze szkolnej ławy
    skończył elektronikę - nie dlatego, że się nie dostał na informatykę,
    ale dlatego, że chciał - pracuje i ma się doskonale. Moja kuzynka
    skończyła historię - nie dlatego, że nie dostała się na informatykę ale
    dlatego, że chciała - pracuje i ma się doskonale, mimo zarobków na
    poziomie 1 kzł....Wiesz po co to piszę? Po to by pokazać Ci, że prócz
    hajcu w życiu ważne jest też to, byś zarabiał ten hajc na czymś co
    lubisz robić, w czym czujesz że się sprawdzasz i realizujesz inaczej
    nigdy nie staniesz się specjalistą. A Ty widać wybrałeś sobie studia
    techniczne w (swoją drogą błędnym) mniemaniu, że inżynier powinien i
    jest najlepiej opłacanym zawodem!!! I jesteś wielce oburzony, że ktoś po
    ekonomii może dostać więcej!
    Żeby Cię dobić powiem Ci o moim znajomym - uwierzysz, że człowiek który
    nie skończył żadnej szkoły wyższej, a sprzedawał z ojcem dywany na
    targu, ma teraz hurtownię i sklep z tymi produktami? HA - może to jest
    szansa dla Ciebie? Jego stać na nową Alfę Romeo 146, mnie nie, a jestem
    inżynierem - pomyśl.
    Życie Ci pokaże gdzie Twoje miejsce cwaniaku.