PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    From: "Adrian" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Date: Wed, 19 Oct 2005 14:58:12 +0200

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dj5714$pq9$2@inews.gazeta.pl...
    > Aha... i jeszcze jedno... tez mialem kolegow ktorzy na drugim roku
    > studiow oczekiwali ze po skonczeniu studiow dostana 1.5k-2k na reke i
    > uwazali ze im sie to nalezy bo przeciez nie moga po 5 latach studiow
    > zarabiac tyle co pani w urzedzie czy kasjerka w biedronce.

    Np w PriceWC dostają więcej, nie jest szczególnie trudno się dostać, tyle że
    do tego nie trzeba kończyć informatyki. Ja naprawdę widzę alternatywę, tylko
    do tej pory wydawało mi się, że skończenie studiów technicznych daje jednak
    więcej, niż skończenie ekonomii na uczelni prywatnej, bo przecież mógłbym i
    tak, nie sądzę abym miał z tym jakieś problemy, naprawdę

    A z tego co niektórzy tu piszą wynika że faktycznie absolwent informatyki
    jest w gorszej sytuacji niż absolwent np ekonomii, więc to naprawdę dziwne,
    że ludzie idą na trudniejsze studia aby potem nic z tego nie mieć, piszecie
    z własnego doświadczenia?