PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Date: Wed, 19 Oct 2005 09:19:53 +0200

    Adrian napisał(a):
    > Chcę wybrać ale nie coś co daje stawki płacowe niewiele powyżej średniej
    > krajowej, bo tyle można wyrobić pracą fizyczną.
    Kazda specjalizacja informatyczna pozwoli Ci zarabiac powyzej sredniej
    krajowej. Tak samo jak kazda pozwoli Ci zarabiac najnizsza krajowa.
    Zalezy to od Twoich umiejetnosci.
    > To upokarzające po 5 latach ciężkich studiów zarabiać tyle co górnik.
    A co Cie interesuje ile ktos inny zarabia, jesli Tobie wystarcza na
    Twoje potrzeby? Gornik tez moglby stwierdzic ze to upakarzajace zarabiac
    mniej niz "rozpuszczony inteligent" (sorki, tez tak mozna o mnie
    powiedziec, ale tak czesto mysla ludzie ciezko pracujacy fizycznie),
    ktory nic konkretnego nie robi (z programu nie zbudujesz domu, nie
    ubierzesz sie, nie zjesz go, nie dotkniesz). Wez pod uwage takze to, ze
    pracujac jako informatyk masz szanse na prace od 8 do 16, przez 5 dni w
    tygodniu i jedyne co Ci grozi to zwyrodnienie stawow i pogorszenie
    wzroku. A pracujac jako gornik masz szanse na prace czasem zmianowa i
    mozesz stracic zycie w wypadku.
    A... i kto Ci broni zostac gornikiem?
    --
    Michal "badzio" Kijewski