PracaGrupypl.praca.dyskusjeSanepidowska Książeczka Zdrowia w UE ? › Re: Sanepidowska Ksi?żeczka Zdrowia w UE ?
    From: Łukasz Stelmach <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sanepidowska Ksi?żeczka Zdrowia w UE ?
    Date: Thu, 06 May 2004 10:48:27 +0200

    Dotychczas wiekszosc pracowala na czarno, choc bardziej przedsiebiorczy
    postarali sie o business vise i zalozyli swoja dzialalnosc gospodarcza.
    Oczywiscie pracuja na stanowisku kucharza, jednak mimo, ze mieszkaja tam
    minimum od lat 2, (niektorzy ze stazem nawet 5cio letnim) to nigdy nikt
    nie wymagal od nich zadnego zaswiadczenia o aktualnym stanie zdrowia! I
    to nie tylko w podrzednych restauracyjkach, ale rowniez w wiekszych
    sieciach hotelowych, ze wspomnianym wczesniej mariocie! Zreszta - moja
    kumpela polska i jej koles z brazylii, byli zatrudnionieni na czarno
    jako kelnerka i pomywacz w... Houses Of Parliament! To Ci powinno
    uświadomić ogrom bajzlu panujacego na wyspie. Zobaczysz Londyn - zrozumiesz.

    pozdro
    242