PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamozatrudnienie?? › Re: Samozatrudnienie??
    From: " Marek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Samozatrudnienie??
    Date: Fri, 9 Jan 2004 12:03:45 +0000 (UTC)

    =?ISO-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Nakielny?= <b...@g...pl>
    napisał(a):

    > Pensja jak napisaliscie bedzie stala ubruttowiona+cos tam jeszcze=nawet
    > calkiem,calkiem+prowizja. ZUS place sam of kors.Firma jest
    > wiarygodna.Przedstawiciel zachodniego koncernu,kilka placowek w RP. Mowili
    > mi o tym kontrakcie menelskim ;). Sproboje przeszukac siec na ten temat.

    Szaleństwo pomysłów pracodawców jest proporcjonalne do ilości ustępstw
    dokonywanych na ich rzecz przez administrację. Ponieważ na normalności
    zależy tylko pracobiorcom, ujrzymy zapewne jeszcze niejedno. Widziałem
    ogłoszenie szkoły prywatnej, która przyjmie dyrektora - mile widziana
    działalność gospodarcza.

    Marek