PracaGrupypl.praca.dyskusjeSad pracy - wielka kpina ! › Re: Sad pracy - wielka kpina !
    From: "Jakub Zysnarski" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sad pracy - wielka kpina !
    Date: Wed, 23 Jul 2003 19:16:53 +0000 (UTC)

    > Witam
    > Tak masz racje jestes wtedy zlodziejem, poniewaz dokonales zaboru mienia w
    > kwocie przyslugujacych wynagrodzen i obowiazkowych skladek placonych na
    > rzecz pracownikow.

    Zgadzam się w 100%. Ciekaw jestem jednak tego, kiedy Polacy (nie tylko
    pracodawcy) zrozumieją, że praca jest takim samym towarem, jak każdy inny.
    Kiedy nie mam pieniędzy na najęcie malarza do wymalowania mieszkania - maluję
    sam. Kiedy prowadzę firmę i nie stać mnie na zatrudnienie człowieka, który
    coś za mnie zrobi - robię to sam, albo nie robię wogóle. Nie wiem, dlaczego
    Polacy przyzwyczaili się, że pracodawcę trzeba całowac po rękach za sam fakt,
    że daje pracę, choćby nawet za nią nie płacił, albo płacił marne grosze
    zupełnie nieadekwatne do wykonanej pracy.

    Pozdrawiam
    Jaqbek