PracaGrupypl.praca.dyskusjeSTUDIA A PRACA › Re: STUDIA A PRACA
    From: "Maja" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: STUDIA A PRACA
    Date: Fri, 25 Jan 2002 13:42:05 +0100

    > W rzeczywistości jest troszke na odwrót. Wiele ludzi sytuacja zmusza do
    pracy i
    > przez to niemogą sobie pozwolić na dużo łatwiejszy tryb jakim są studia
    dzienne.

    tu się zgodzę.
    [częsciowo - bo czasem zaocznie studiują Ci, co studiują dziennie inny
    kierunek]

    > Na nich trzeba lylko być i troszke powkuwać, zaś na zaocznych trzeba już z
    > reguły samemu się nauczyć,

    też się zgodzę.

    tam ludzie są już bardziej samodzielni i
    > inteligentniejsi, ponieważ im niepodaje się wiedzy na tacy jak małpom co
    nic
    > nie rozumieją a tylko wkują na pamięć lecz już sami muszą tą wiedze
    zgłębić i
    > od nich już się tylko wymaga.

    a tego już ni cholery nie rozumiem...
    co Ty za głupoty wypisujesz???
    po pierwsze - skąd wniosek, że idą ludzie bardziej inteligentni?????
    Tu nie ma żadnej zalezności!!!
    inteligentni są i tu i tu tak samo jak i Ci mniej inteligentni...
    co do małp... wiesz... dlaczego akurat tacy studenci Twoi mzdaniem są na
    dziennych?

    sama studiuję zaocznie... ale.. widzę też, jak często na takie studia
    przychgodzą [dot. meżcyzzn] Ci, któzy chcą po prostu uniknąć wojska.. i ew.
    mieć jakis papierek.. a wiaodmo 'na zaocznych łątwiej'
    - w cudzysłowiu - bo to oczywiście tak się tylko mówi..
    niemniej jednak musz eCi powiedzieć, że bardzo mi się Twoje uogólnienia nie
    podobały. Nie są [bo nie mogą być] poparte żadnymi danymi.
    Fakt. Ci, którzy chcą połączyć pracę i uczelnię muszą stać się bardziej
    systematyczni, zorganizowani.. ale to jedyne cechy, o jakich możesz
    wnioskować.
    intelekt - to cos zupełnie innego.

    > Jest to powód dlaczego w naszej firmie niezatrudnia się ludzi po studiach
    > dziennych i uważajcie bo takich firm jest coraz więcej ( mam na myśli
    firmy
    > liczące się na rynku )

    nie chciałabym pracować w Waszej firmie zatem.
    taka selekcja jest podobna do takiej, jak odrzucenie [z dowcipu wzięte]
    połowy [na chybił-trafił] cv na jakieś stanowisko argumentujac tpo tym, że
    'pechowców nie potrzebujemy'.

    sorrry, ales mnie, kolego wkurzył...

    ja.