PracaGrupypl.praca.dyskusjeSKRADZIONE LOGO › Re: SKRADZIONE LOGO
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SKRADZIONE LOGO
    Date: Tue, 13 May 2003 11:49:49 +0000 (UTC)

    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie rozumiesz, to jest międzynarodowa firma, nie czuję się pewnie mając
    do
    > dyspozycji tylko siebie, nie mówiąc o kasie. Ale jedno wiem nie puszczę
    tego
    > płazem , może adwokat z urzędu, może forum adwokatów nie
    wiem.....jeszcze...
    > Szukam tu kogos kto był w podobnej sytuacji

    Żadnej rady nie znajdziesz, bo tutaj nie ma prawników. Poza tym, bez
    dokładnej znajomości sprawy, obejrzenia dokumentów, itp itd nikt nic więcej
    nie poradzi. Ja ci mogę tylko radzić, żebyś nie podejmował żadnych kroków
    bez porady prawnej, bo zrobisz jakieś głupstwo i stracisz szansę. Weź
    wszystkie papiery jakie masz i skonsultuj się ze specjalistą. On ci podpowie
    jak to zrobić i, przede wszystkim, jaka jest szansa. Jesli jest to firma z
    jakąś marką, to może być chętna do załatwienia polubownego sprawy, bez
    rozgłosu. Ale nic nie zrobisz bez pomocy prawnej, to są skomplikowane sprawy.