PracaGrupypl.praca.dyskusjeSKRADZIONE LOGO › Re: SKRADZIONE LOGO
    From: "Lukas" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SKRADZIONE LOGO
    Date: Mon, 12 May 2003 00:10:28 +0200
    Sender: t...@a...pl@pa126.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl

    tez tak sie dałem ywrolować
    na zakładowym konkursie
    ale było jeszcze ciekawiej
    bo prezes na zebraniu zarzadu przedstawił moje logo z uzasadnieniem
    napisanym przeze mnie
    twierdząc , ze on sam to zrobił !!!!!!!!!!!!!!
    k...
    to juz nawet o pieniądze nie chodzi
    ale na bezczelnego ...
    w tym własnie momencie wstałem i oficjalnie złożyłem wymówienie (przeciez
    kiedy moze kazac sobie przelac moją wypłate na swoje konto)
    a byłem kluczowym pracownikiem
    firma tez jest duza
    złodzieje