PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sun, 6 Nov 2005 23:15:20 +0100

    Użytkownik "Tomasz Czupryński" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dkls39$1bu$1@inews.gazeta.pl...
    > Dzieki za możliwość opisania swoich dokonań.

    Na to nie potrzebujesz przeciez niczyjego zezwolenia :)

    Napisales mnostwo robiacych wrazenie konkretow i teraz trzeba to zawrzec w
    czytelny i zwiezly sposob w CV.

    - wprowadzenie przejrzystego systemu premii skutkujace wzrostem sprzedazy
    paliw szlachetnych z poziomu 30% do 42-55% ogolnej wartosci paliw

    > "system rekturacji"

    - opracowanie systemu rekrutacji prowadzace do powstania zespolu
    osiagajacego wyniki ....% lepsze od poprzedniego

    - opracowanie procedur odpowiedzialnosci za mienie skutkujace znaczacym
    zmniejszeniem strat i spadkiem ilosci kradziezy

    > 350% wzrost sprzedaży paliw
    > 130% wzrost procentowy udziału benzyn szlachetnych
    > 2000% wzrost sprzedaży napojów enegetycznych w porównaniu do poprzedniego
    > miesiąca
    > 1500% wzrost sprzedaży innych towarów szybkozbywalnych
    > Uzyskanie prze stacje miejsca w pierwszej dwudziestce w sprzedaży chemii
    > samochodowej i olejów
    > silnikowych

    To jest dobre i to by nalezalo dac na sam poczatek przy stacji.

    > Jak masz jeszcze jakieś pytania to wal.

    Na razie to chce, zebys wlozyl do opisu stacji paliw w swoim CV sekcje
    "osiagniecia" i umiescil tam, wypunktowane, to:

[...]
    Uzyskanie przez stacje miejsca w pierwszej dwudziestce w sprzedaży chemii
[...]

    Daj znac, jak to umiescisz, a potem bedziemy dalej ogladac i ulepszac CV.
    Oczywiscie sekcje na poczatku z niekonkretnym opisem osiagniec wywal.
    Osiagniecia powinny byc napisane przy firmie, ktorej dotycza.

    > Sam się dziwię dlaczego zdecydowąłe się odejść z te firmy, było cool a
    > nawet
    > lepiej ale to już rozmowa na inny czas.

    Zapytaja Cie o to. Nie musisz pisac powodow w CV/LM, ale na 99% Cie o to
    zapytaja, jak Cie zaprosza na rozmowe. Co im odpowiesz? Nie interesuje mnie
    nawet, jak bylo naprawde, ale to, jaka masz opracowana odpowiedz. Bo na to
    warto miec cos dobrego przygotowanego.

    I.