PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnejdo poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnejdo poziomu 50-60
    proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Date: Mon, 26 Feb 2007 18:16:26 +0100

    Jackare wrote:

    > A jeśli ktos nie wie gdzie zobaczyć kopalnię od środka to polecam:
    > Kopalnia w Nowej Rudzie koło Wałbrzycha - jedna z najtruniejszych i do
    > niedawna najbardziej niebezpieczna kopalnia w Polsce
    > Kopalnia "Królowa Luiza" w Zabrzu
    > lub chociażby kopalnia zabytkowa w Tarnowskich Górach, z tym że tam niczego
    > z realnych warunków pracy nie zobaczycie, ale i tak warto.
    >
    > To co zobaczycie w Nowej Rudzie lub w Królowej Luizie będzie zapewne 5% tego
    > co ma miejsce gdy kopalnia jest w ruchu, więc może dla uzmysłowienia
    > wyobrażeń warunki z Nowej Rudy:
> [...]

    Nie wiem co pokazuja w Zabrzu, ale w Nowej Rudzie nie pokazuja kopalni,
    ten korytarz przez ktory przepedzaja turystow to tylko sztolnia
    szkoleniowa, z tego co wiem to kiedys sluzyla pobliskiej szkole
    gorniczej.

    Nie wyobrazam sobie udostepnienia kopalni wegla kamiennego turystom,
    nawet jezeli nie prowadzono by tam wydobycia.