PracaGrupypl.praca.dyskusjeRząd: płaca minimalna wzrośnie w przyszłym roku o 41 zł › Re: RzÄ d: pĹ aca minimalna wzroĹ nie w przyszĹ ym roku o 41 zĹ
  • Data: 2009-06-16 18:24:49
    Temat: Re: RzÄ d: pĹ aca minimalna wzroĹ nie w przyszĹ ym roku o 41 zĹ
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 16, 7:39 pm, r...@m...com wrote:

    > Jaka odlegość między miejscem zamieszkania a miejscem wykonywania pracy?

    Pisałem już: około 10km. Mieszkanie na peryferiach, miejsce pracy na
    przedmieściu po przeciwnej stronie centrum. Trasa głównie poza
    ulicami, żeby uniknąć ruchu samochodowego, krawężników i innych
    przeszkód.

    Jakoś dało się jeździć i latem i zimą.

    Przedtem i potem jeździłem też innymi trasami. Z innego mieszkania i
    do innej pracy, również przez ścisłe centrum miasta. Nikt mi nie
    wmówi, że się nie da. Ba, nieraz zdarzało się z laptopem na plecach.

    --
    mihau