PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Date: Fri, 25 Nov 2005 12:29:20 +0100

    On Fri, 25 Nov 2005 10:42:47 +0100, "Immona" wrote:

    >Nie widze zreszta zwiazku. To nie chodzi o to, ze ktos go cytowal, tylko o
    >to, ze on sam publikowal w gnostyckich i okultystycznych magazynach, czyli
    >przynalezal do grupy mocno antynaukowej i antyintelektualnej (ktora bardzo
    >starala stwarzac dla swoich "badan" pozory naukowosci, ale to powszechny
    >kompleks okultystow). Nie byloby to dla mnie zadnym problemem
    >wiarygodnosciowym w przypadku poety, dzialacza spolecznego itp. W przypadku
    >kogos, kto chce byc naukowcem, jest to dla mnie powazna skaza na
    >wiarygodnosci, bo wiem, czym to towarzystwo sie zajmowalo - m.in. odmiennymi
> [...]

    A co w tym złego, że ktoś w sposób doświadczalny analizuje odmienne
    stany świadomości? Co to ma wspólnego z jego pracą zawodową? Czyżbyś
    była skłonna odrzucić jakieś prace naukowe, dlatego że ich autor lubi
    analizować inne poziomy świadomości?
    Czy czasem nie czujesz się ograniczona przez działanie zasady
    autorytetu (i innych)? Może chciałabyś spróbować się od nich uwolnić,
    wejść w inny stan świadomości? ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse