PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Date: Fri, 25 Nov 2005 09:42:39 +0100

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dm52d8$3ek$1@inews.gazeta.pl...

    > Polecam.

    > Nie musisz wierzyć cytowanym ekspertom, tj. specjaliście od metod
    > projekcyjnych w grafologii, a test drzewa bezpośrednio wynika z teorii
    > grafologii Maxa Pulver'a, i największemu w Polsce ośrodkowi badań
    > marketingowych.

    Poszukalam tego Maxa Pulvera i znacznie wiecej go znalazlam na stronach
    poswieconych okultyzmowi niz na stronach poswieconych psychologii; zreszta,
    z tych nieokultystycznych, sa to wylacznie strony poswiecone grafologii,
    inne o nim nie wspominaja. Przepraszam, ze nie chce mi sie ponizszego
    tlumaczyc na polski, ale mam wrazenie, ze wsrod osob sledzacych watek jest
    duzo znajacych angielski:

    "According to Pulver, "For the Egyptians the Eightness represented the body
    of the primordial god; it provided the instrumentality for Creation by the
    Word, or-archaically-by the emission of the sperm" (Pulver, 187). The
    "Eight" is the Eighth Gate or Eighth Sphere. Similarly, "Basilides knows two
    Christs, one in the Ogdoad, and a lower, solar Christ" (187). The sideways
    eight is the infinity symbol. The Eighth Gate is the entrance out of the
    cave of manifest existence, beyond the seven planetary spheres of the
    sensible world. Jesus says "I am the door." In the vision of Jesus in the
    cave, John witnesses the inner meaning of the cross, an illuminated cross
    inside the cave, spinning around the head of Jesus. Like the Medieval fresco
    paintings of Jesus Pantocrater, the center of the cross is the head of
    Jesus, or his third eye, where sensory time and space are transcended. I
    propose that the bright cross symbolizes the equinox and solstice axes. In
    the later "revelation" of John, we find the four evangelists and horsemen
    who symbolize the four cardinal constellations. When the equinox-solstice
    axes align with these constellations, eras of Galactic Alignment occur. "

    Potem znajduje, ze uczniowie Pulvera tacy jak Schlag byli zwiazani z Ordo
    Templi Orientis i ze na dziela Pulvera powoluje sie Tyagi Nagasiva.

    Takie koneksje to akurat dla mnie wiarygodnosc ujemna w dziedzinach
    naukowych lub pretendujacych do bycia naukowymi.

    I.